Monday, September 20, 2010

Pengambilan Cocoa Collagen Power Plus

(Photo courtesy of Google)

Cocoa Collagen Power Plus ialah koko pracampuran yang diperkayakan dengan Marine Collagen, Kacip fatimah dan Esktrak Lobata. Semua bahan-bahan ini mempunyai khasiat-khasiat yang tersendiri. 
Collagen ini sangat banyak khasiatnya. Antaranya ialah :
  • membantu mencantikkan dan menghaluskan kulit. Kesan ini saya dapat lihat selepas lebih kurang 15hari mengambil ccpp ni. Kulit muka saya sudah tidak berminyak dan tidak kering. Selain dari itu, parut2 dimuka sudah mula hilang sedikit demi sedikit. 
  • mengimbangkan hormon. Period saya setiap bulan stabil enuf. Walaupun sebelum ni saya tak pernahla terputus period, akan tetapi period saya kurang stabil. Kadang-kadang cepat, kadang-kadang lambat. macam tu la setiap bulan sehinggalah saya amalkan pengambilan ccpp ni Alhamdulillah period saya stabil skrg :)
  • mengurangkan lenguh-lenguh badan. Memang terbukti! Saya boleh dikatakan berkerja 7hari seminggu. Memang rehat tu kadang-kadang ja. Selalunya saya kan lenguh2 badan dan otot la. tp sejak mengambil ccpp ni Alhamdulillah lebguh-lenguh dh berkurang. Selain itu, saya juga seorang yang cepat letih. Tapi sejak mangambil ccpp ni, Alhamdulillah perkataan 'letih' dah jarang keluar dari mulut saya.
  • mengurang keguguran rambut. ok yang ni mmg saya kagum lah. rambut saya mmg akan gugur dengan banyaknya setiap hari. i repeat setiap hari ok. tapi sekarang tidak lagi hehe, but still gugur jugak la. tu mmg lumrah kan. tp Alhamdulillah rambut saya gugur secara normal dan rambut saya juga terasa semakin sihat serta kelemumur pon semakin berkurangan :)
  • Mencantikkan kembali tumit kaki yang pecah. Oh ini penting bagi semua perempuan. Tumit kaki mmg akan pecah kalau tidak dijaga dengan baik. Saya juga mempunyai masalah sebegini akan tetapi tidaklah kronik sangat. tumit saya cuma merekah dan kering je. Alhamdulillah lepas amalkan ccpp ni, tumit saya sihat! Tidak merekah, tidak kering dan tidak pecah. Kesan ni dapat dilihat lepas beberapa hari saya mengamalkan ccpp ni dan kekal hingga sekarang Alhamdulillah :)
(wah dh panjang aku menaip rupanya)
Oklah kena back to work. kerja bertimbun2 tak siap lagi ni. later on saya sambung k :)
if anda berminat nak tahu lebih lanjut, boleh la google.
ehem ehem, kalau berminat boleh contact saya terus untuk mendapatkan further info and harga diskaunnnn hehe :)

Love,
Ien

No comments:

Post a Comment