Friday, September 3, 2010

Fabric Cleaner vs Leather Cleaner

Beg-beg saya (wah macam banyak sangat beg kau ien) dijaga dengan penuh kasih sayang oleh saya. (haha kasih sayang la sangat). Walaupun sayan bukan seorang yang pentingkan kekemasan, tapi saya sentiasa akan pastikan beg-beg saya diletakkan pada tempat yang betul. Saya juga meletakkan beg-beg saya di atas lantai, tapi saya akan sentiasa memastikan beg-beg saya sentiasa sihat hehe.
Kalau saya keluar, saya akan pastikan beg saya xkena panas dan xkena hujan. (nasib naik malaysia xdak salji :))
wah sayang sungguhla shakirin pada beg dia haha. tapi saya jaga beg-beg yang berusia xsampai setahun la. kalau dh lepas setahun tu, dia dah boleh jaga diri sendiri haha. pandai-pandai kau la haha. kejam.

jaga jaga jaga dan terus jaga, tapi last year masa tengah makan di Amin Thai, Shah Alam..saya terlalu careless lalu pinggan nasi saya terjelepuk jatuh atas beg sayaaaaa. Oh nooooo! *terus hilang selera makan*.
Time tu xada masa nk google pasai fabric cleaner sbb busy dengan FYP. *sigh. Mesti beg tu rasa saya menganak tirikan dia. :(

ok nak share skit pasal Amin Thai :)
Restoran ni restoran biasa ja. tapi makanannya superb! Makcik dan pakcik ni lah yang banyak berjasa pada saya sepanjang saya berada di Shah Alam. hehe mereka adalah tokei Amin Thai ni :)
Makcik ni sangat vogue dan awet mudaaaa ok


ni adalah antara juadah yang pernah masuk dalam perut saya. sedap2. xrugi makan kat sini :)


so now saya nak share pasal fabric cleaner and leather cleaner. harini saya dapat update from satu blog ni yang banyak jual handbag. and now dia ada jual fabric cleaner and leather cleaner. RM110 each.
Ni la sample fabric cleaner. dan gambar yang satu lagi tu leather cleaner :)



If berminat nak order, boleh refer di sini.
Saya tak pasti sama ada boleh digunakan pada brand lain or tak. Boleh tanya akak vee ni ye. Contact no pon ade. email pon ade :)
Blog My Brand Outlet Store pon ade jual.

Selamat menjadi handbag-cleaner 

No comments:

Post a Comment